sobota, 1. avgust 2009

La vie est rouge










Pour la politique la vie est rouge! Regarde ici!

Mais, dit moi, c'est possible? Quelqu'un m'a dit: "No, c'est pas possible!".

4 komentarji:

Andrej Vončina (voncio83@gmail.com) pravi ...

Meni rdeča ni lih najbolj priljubljena, je pa življenje res kdaj rdeče, ku pravi slika. Lepa zanimivost. Edino vsi verjetno ne razumejo, kej piše, lohko pej videjo.

Če ne druzga, se vsaj v farbi zastopmo s Hrvati.

B pravi ...

Ah, rdeča je čisto fajn ... Ni ga lepšega kot je biti rdeč - v vseh pomeni: od sonca, do kardinalskega klobuka :P

Aljoša pravi ...

@ Andrej: Ta objava nosi v sebi malo "art" navdiha. Interpretacija naj bo svobodna ... Prevod: Za politiko je življenje rdeče. Poglej tukaj! Ampak, povej mi, je to mogoče? Nekdo mi je rekel: "Ne, to ni mogoče!".

@B: O okusih se ne pogovarjamo ... :) Meni je tudi rdeča vešč. A nima nekaj v sebi ... privlačnega?

Andrej Vončina (voncio83@gmail.com) pravi ...

Eko, zdej bojo tud drugi zastopli! Ne, sej meni ni problem - se da prit skozi. Hvala Bogu, da je tud rdeča in da sta si naroda v eni stvari edina. Lepo, da se spet srečujejo politiki obeh narodov.

Počasi se bojo že zmenli, sej itak ni to tisti največji problem za Hrvate, da pridejo v EU.