ponedeljek, 22. junij 2009

Zakaj?

- "Zakaj?"
- "Zato, ker ... no, ne vem več odgovora!"
- "Zakaj ne?"
- "A me moraš vedno spraševati take neumnosti!?"

Nekako tako najpogosteje zgleda pogovor med radovednim otrokom in staršem, ki je že na robu z živci. In v tej liniji se giblje ritem mojega današnjega dne. Spraševanjem in živčnim odgovarjanjem samemu sebi z odgovori, ki niso pravi in jih pravzaprav sploh ni!

Morda od tega zapisa ne boste razumeli prav veliko. Tudi posebne globine ni saj ni namenjen šopirjenju modrosti ali odkrivanju neke novosti ... pač, danes je tak dan in danes gre vse tako, kakor ne bi želel, da bi šlo. Rad bi dobil kak odgovor več a očitno je obdobje finančne krize zajelo tudi odgovore in odgovarjanje odgovornih. Odgovorni so zato, da dajejo odgovore. A ni logično?

Logično že, realno pa ne!

Danes je skratka dan, ko je bilo od budilke dalje bolj ali manj vse na robu in večer je rob prekipel ... Postal sem kralj! Okronal me je čudovit glavobol, ki se je usedel na mojo glavo kot težka krona polna draguljev. Glavobol polni mojo lobanjo že skoraj s transcendentnimi zvoki onostranstva. Ne, nisem ničesar pil ali kadil ali vohal ... narava je pač narava. In danes je pač tak dan.

Morda pa bi šel spat. Zakaj? Ker če še kaj napišem ... me pridejo iskat! Zakaj?

...

3 komentarji:

B pravi ...

Hmmm ... ta ponedeljek pa ni bil glih najboljši zate ...

Aljoša pravi ...

Ne, daleč od tega. Ampak ponedeljek ima itak famo, da je ... pač ponedeljek.

Torki so boljši. Petki pa še boljši. Ne? :)

V pravi ...

Mah, ja, najboljše pa so sobote :). No, kaj zdaj, si v soboto kje na voljo?