sreda, 17. junij 2009

Twitter - da ali ne?

Večkrat sem naletel na govor o Twitterju. Tu pa tam najdem na internetu kak članek ... nekje ga samo bežno omenjajo, drugod propagirajo in spet drugje svarijo. Torej ...

Kaj je to? Ga kdo že uporablja? Mi ga (od)svetujete?

Zanima me vaše mnenje. Hvala ...

6 komentarjev:

kosoblejka pravi ...

ma ja... jst ga ne uporabljam, sam... kej pa vem...
gre pač za obliko mikrobloganja - kar koneckoncev omogoča tudi FB alpa IMji s statusi, zato ne čutim potrebe po uporabi...

sam je pa za kej tudi fajn :D

Lojze Potočnik pravi ...

Tudi mene zanima kaj je TWITTER?
Kje se ga dobi!
Sedaj sem imel na obisku sorodnika iz ZDA, Pittsburgh, ki mi je dal naslov kjer se dobijo brezplačni filmi: www. isohunt.com. Moraš pa imeti program utorrent. Na tej strani se dobi film DOUBT (Dvom). Je pa v angleščini.
Lep pozdrav

Aljoša pravi ...

@ Lojze Potočnik: verjetno Twitterja ne prodajajo v ribarnicah. To je na spletu: twitter.com. To že vem kje se dobi ma mene zanima kako zgleda "noter", ker se nočem registrirat in potem ne it več ven.

@ Kosoblejka: hvala. Ma ti si preveč aristotelska: vedno najdeš pravo pot, ki sledi zlatemu pravilu. Potrebujem bolj skrajne ocene: "Zelo slab ker..." ali "odličen in nepogrešljiv ker...". In za kaj je tudi fajn? :)

Anonimni pravi ...

Twitter je mikroblogerska platforma. Z omejitvijo do 140 znakov, ki naj bi zadostovalo, da opišeš tvoje trenutno stanje (zdaj grem ven, se učim,...)
Kot je napisala kosoblejka je podobno kot to omogoča facebook, kjer napišeš tvoje trenutno stanje, počutje,...
Twiter dobiš na tem naslovu http://twitter.com/ . Podobno twitterju je koornk.com, ki je kopija twitterja in ga je razvilo slovensko podjetje Domenca. Twitter da ali ne? Jaz sem se prijavil na Twitter samo zaradi firbca, ker me je zanimalo kako stvar deluje. Drugače pa ne uporabljam Twitterja iz dveh razlogov. 1. ne da se mi pisati:) 2. ni potrebno da morajo drugi vse zvedeti, kaj počneš čez dan:) To je moje mnenje. Izbira pa je tvoja :)

Anonimni pravi ...

@Aljoša: če te zanima kako deluje stvar je tukaj demoračun, kjer lahko preizkusiš kako zgleda "noter". Prijavi se na twitter.com z uporabniškim računom: demoracun
geslo: test123

Aljoša pravi ...

@ Anonimni: hvala, zelo koristne informacije! Toda osebno stanje in kratke objave so, tako kot je rekla Kosoblejka, možne na FBju in na blogu.

Podpiram in se strinjam s tem, da res ni treba, da vsi vejo kdaj se vozim in kdaj grem spat.

Hvala za demo verzijo. Sem pogledal "znotraj" in ugotavljam, da je samo eno od orodji. Imam blog in mislim, da se bom tukaj tudi ustavil. Ko pa bodo razvili nekaj res revolucionarnega ... bom ponovno premislil.a

Hvala za pomoč!