torek, 6. maj 2008

Počitniška pot


Bližajoči poletni dnevi so močen izziv za vse potepuške karakterje, da hitro zaidemo v najrazličnejše kraje naše domovine in sveta. Vedno poskrbimo, da napolnimo torbo z vsem (ne)potrebnim - šele potem gremo. In na poti, nekje na začetku avtoceste nas popade panika: "Kaj pa če sem še kaj pozabil?!". Mnogo skrbi in napetosti nosimo v naši "torbi", ker se bojimo skoka v neznano... pozabimo vzeti najpomembnejše: dobro voljo.
Naj bodo počitniške poti brez velikih projektov - kamor nas zaneseta pot in radovednost.

4 komentarji:

Anonimni pravi ...

Ljudje ne vemo cenit malega in vedno želimo vedno več. Zato tudi na pot ne vemo it z osnovnimi stvarmi. Tako si delamo probleme:"Kaj pa če sem še kaj pozabil?!".
Vsi mediji nam strežejo samo slabe novice, tako, da izgubimo dobro voljo.
Če se bi ljudje malo zavedali kako je lepo življenje in svet, bi vedli cenit male stari življenja in POTOVANJA.

Aljoša pravi ...

... male stvari življenja in potovanja. Saj življenje je potovanje! Potovanje sestavljeno iz malih stvari, ki bogatijo in pestrijo pot. Res je, (pre)pogosto spregledamo lepoto, ki je okrog nas - zato vidimo bolj pomanjkljivosti in slabo.
a

Kaplan Marko pravi ...

Meni se bolj zdi - brez zamere - da ne znamo odklopit, ko gremo na počtinice. Zato taka panika. Ne znamo se odpočit. Vsaj jaz ne ... :) Presneti deloholiki! :D

Anonimni pravi ...

Saj tudi jaz marsikdaj kaj pozabim vzeti s sabo, vendar se že da kako preživet - brisačo se da kupiti v trgovini, kakor še kaj drugega. Na počitnicah so pomembnejše druge stvari kot npr. druženje, tudi počitka se namreč človek naveliča prav kmalu. Vončo