sreda, 7. maj 2008

Od zobka do zoba

Ko sem bil otrok, za vsak mlečni zob ki je uspešno šel iz ust, je veljala ustaljena formula: v robček na nočno omarico. Naslednje jutro namesto zobka me je čakalo finančno povračilo bolečin (bolje rečeno nevšečnosti). Običajno sem zobek zdrl kar s prstom sicer pa se je zapičil v kakšno jabolko ali v kos kruha.
Moja nona - modra ženska - pravi, da majhni otroci prinašajo majhne probleme, veliki otroci velike probleme. Pri svojih 183 cm višine so moji problemi (po teoriji moje none) nepopisni. Zato me je pograbil dvom: kaj če ima nona prav? Posebej se mi zdi zanimivo, da sem dal ven vse štiri modrostne zobe. Za razliko od otroških let je moral zobe jemat ven kirurg z anestezijo (in ne jabolko ali kruh), vse zobe je on obdržal in ni dal niti centa. Tokrat na nočni omarici ni bil robček z zobkom ampak protibolečinske tablete... Ali je imela nona prav? Poraja se mi še drugo vprašanje: če so mi vzeli vse 4 modrostne zobe iz ust ali so mi vzeli s tem vso modrost iz glave?
Grem vprašat nono...

2 komentarja:

Andrej Vončina (voncio83@gmail.com) pravi ...

Če bi temu bilo tako, potem že jaz ne bi imel bloga, ki so mi vzeli dva modrostna zoba ven, kaj šele ti. Mislim, da se modrost vseeno skriva nekje drugje, zato je tvoja nona modra, pa čeprav nima več veliko zob, če sploh še kakšnega. Tudi ni nujno, da moraš biti štirikratni doktor znanosti zato, da si moder. Ponavadi je najboljši učitelj... življenje.

Anonimni pravi ...

Veš od zobka do zoba, mi deluje tako kto od Poncija do Pilata (čeprav tega nisem nikoli razumel, ker gre za isto osebo) - modrostne zobe namreč pobirajo ven tistim, ki so prepametni, namreč pamet sili na površje in potem zboje bolijo oz. sploh ne zrastejo.

Pa še komentar na andrejevo pisanje: doktorji znanosti so ponavadi najhujši telebani - najpametnejpši je običajno vedno kakšen nepismen kmet, ki zna uporabljati 4 sive celice, a jih zna, ne pa doktorji znanosti, ki si "domišljajo", da znajo enkaj uproabljati.
verjemi, da to dobro vem ;))