Lahko bi jo uvrstili pod poglavje "Aha, Cerkev nam spet nekaj prikriva" ali jo lahko damo k "Spet blatijo krščanstvo". Toda v okviru binkoštnega praznika, je jasno, da je evangeljsko poročilo (prim. Lk 1, 26-38) dovolj nazorno in močno. Seveda če preučujemo Jezusa kot zgolj zgodovinsko osebo, lahko vsako najbolj naivno tezo vzamemo za resnično... Uporabit moramo tudi oči vernika: kako gledam na tako novico kot vernik? Kaj mi pomeni, da tako pišejo o Božjem Sinu? Seveda pa Nizozemci že skoraj slovijo po "verskih novostih" zato ne bo težko, če si bomo poskusili zamislit, kako bi/bo zvenelo, ko bodo isto teorijo uporabil ponovno - s to razliko, da namesto Jezus Kristus bo pisalo Mohamed...
In še komentar k sliki. Ne, ni ob tem zapisu pristala pomotoma. Ampak je povezava med modrostnimi zobmi in binkoštmi. Kaj ima to skupnega? Za dobro voljo! Menda tudi spada k binkoštnim darovom. Vendar nekako pri stranskih vratih. Ta so bila menda nekoliko priprta. Saj veste, da tudi na apostole ni bilo mogoče vedno računati. Marija pa tako ni mogla vsega sama...
In še komentar k sliki. Ne, ni ob tem zapisu pristala pomotoma. Ampak je povezava med modrostnimi zobmi in binkoštmi. Kaj ima to skupnega? Za dobro voljo! Menda tudi spada k binkoštnim darovom. Vendar nekako pri stranskih vratih. Ta so bila menda nekoliko priprta. Saj veste, da tudi na apostole ni bilo mogoče vedno računati. Marija pa tako ni mogla vsega sama...
Ni komentarjev:
Objavite komentar