sreda, 25. marec 2009

Rada bi bila lepa mama ...

Materinski dan. Kaj napisati? Morda nekaj o mamah ... morda. Ampak tokrat sem se odločil, da vam ponudim, drage obiskovalke in obiskovalci male miselne tržnice, nekoliko drugačno branje. Alternativen pogled. Svoj prispevek nam tokrat ponudi nekdo, ki ima naravno predispozicijo k materinstvu ... ženska. Logično. Veliko bolj verodostojno je pisanje take osebe, kakor moje filozofiranje v brezkončne višave in nazaj. Avtorica želi ohraniti anonimnost zato se je podpisala s psevdonimom. Pozorno preberite:



Biti mama. Dati svoje telo za novo bitje. Da raste, se oblikuje, enostavno je. Mama je ena sama, podarjena za svojega otroka. To čuti. Želi si, da se v njej razvije novo bitje. V svojem telesu čuti utrip dveh src. Z meseci čuti premikanje, obračanje, brcanje. Da, nastalo bo novo bitje, iz mesa in krvi, nastalo bo iz nje. Ženska je ustvarjena za to, da je mama. Biti mama je nekaj najbolj naravnega. Katera ženska, ki si želi otrok, jih ne bi želela čutiti že od spočetja naprej? Vendar ja, tudi take obstajajo. Pred tedni, ko sem se o tem pogovarjala s cimrami, sem žalostno začela razmišljati, da mogoče pa si le ne zasluži vsaka, da bi bila mama.

Vem ja, malo kruta trditev. Pa naj razložim to svoje stališče ... Da želiš postati mama, imeti otroke, to začutiš že v srcu. Sanjariš, kako je biti noseč, kako je pod svojim srcem nositi novo srce. Ne ukvarjaš se pretirano z negativnimi posledicami nosečnosti (razen, če je nujno zaradi splošnega zdravja), pač pa si osredotočen na novo bitje. Vendar obstajajo ženske, ki bi imele otroke, le da bi se odpovedale nosečnosti. Razlog, zakaj, je zame nedopustljiv in neopravičljiv... "Joj, pa kdo bo nosil tisti velik trebuh 9 mesecev" ali "pa koža mi lahko popoka, pa ne bom imela več ravnega trebuha, pa ne bom več taka in drugačna".

Jah, draga moja, se bo treba odločiti ali bi rada bila lepa ali mama. Pa ne da mame niso lepe, samo nosečnost lahko pusti tudi kako malo manj ljubo posledico na zunanjem zgledu. Pa vendar ... zame si ženska, ki ni pripravljena nositi otroka 9 mesecev, skorajda ne zasluži, da bi imela otroka. Da ne rečem, da se mi zdi malo motena, ker postavlja videz na 1. mesto ... se sprašujem, kako bi zgledala vzgoja njenega otroka. Bi z leti zapadel v razne prehranjevalne motnje, ker bi »mamica« skozi gledala pod prste, kaj da otrok v usta.

Druga stvar, ki se mi zdi marsikdaj delikatna, je posvojitev otroka. Sem za posvojitev otroka, da ne bo pomote, vendar gre tu za vprašanje, komu odobriti posvojitev. Ženska, ki bi imela otroka, ne bi pa bila noseča, ker se ji bo trebuh malo povesil ... opala, odpade.


Otrok ni igrača, ki jo kupiš v trgovini in jo odvržeš, ko ti ne paše več, da bi se igral z njo. Odločitev za otroka vključuje tudi veliko mero odgovornosti. Biti starš je odgovornost in ne modna muha, halo! Logično da se razjezim, ko se pojavi neka avša, ki bi se šla posvojitev otroka. Ne afne guncat na tak način, prosim!


Malina

Ni komentarjev: