Upam, da nihče od udeležencev sredine delavnice na škofijski gimnaziji ne "kupuje" na tej tržnici. Anticipacija z nekaj izsledki mojega dela.
Nabor "kič" revij za mlade je osupljiv. Poleg tega, da so police veleblagovnic upognjene od teže povoščenih strani, je vsebina naravnost šokantna. Prvi kupček "robe". Prelistal sem revije za pubertetnice, oglasne letake, glasila društev in dnevne časopise ... približno 450 strani. Od tega nisem našel 10 fotografij (ne strani!!!) z "normalnimi" ljudmi. No, ta pridevnik ni ravno posrečen a drugega ne najdem.
Vse fotografije prikazujejo brezhibno naličene, mišičaste, nasmejane, urejene, uspešne, vitke, izobražene osebe. Kako ob tem ne dobiti celega spiska kompleksov?
Naslov delavnice je "Med sanjami in resničnostjo - med senzacijo in resničnostjo". Namen je prikazati kako mediji zapeljujejo ljudi. Na eni strani slikajo popolno (in nedosegljivo) družbo - na drugi strani pa spodbujajo k "sprejemanju" t.i. drugačnih. Ali je v tej (medijski) družbi sploh še kaj prostora za alkoholike, bolne, ostarele, neuspešne, brezposelne ... ?
Mislim, da velik in očiten razmak med idealno izdelano družbo (sanje) in resničnostjo je velik. Mnogi ljudje, da bi ta razmak zmanjšali posežejo po mamilih in številnih omamah. Nenazadnje je oblika omame tudi virtualno življenje (FB, SecondLife ...), ki ponuja "boljše" življenjske pogoje. Pa jih res?
Nabor "kič" revij za mlade je osupljiv. Poleg tega, da so police veleblagovnic upognjene od teže povoščenih strani, je vsebina naravnost šokantna. Prvi kupček "robe". Prelistal sem revije za pubertetnice, oglasne letake, glasila društev in dnevne časopise ... približno 450 strani. Od tega nisem našel 10 fotografij (ne strani!!!) z "normalnimi" ljudmi. No, ta pridevnik ni ravno posrečen a drugega ne najdem.
Vse fotografije prikazujejo brezhibno naličene, mišičaste, nasmejane, urejene, uspešne, vitke, izobražene osebe. Kako ob tem ne dobiti celega spiska kompleksov?
Naslov delavnice je "Med sanjami in resničnostjo - med senzacijo in resničnostjo". Namen je prikazati kako mediji zapeljujejo ljudi. Na eni strani slikajo popolno (in nedosegljivo) družbo - na drugi strani pa spodbujajo k "sprejemanju" t.i. drugačnih. Ali je v tej (medijski) družbi sploh še kaj prostora za alkoholike, bolne, ostarele, neuspešne, brezposelne ... ?
Mislim, da velik in očiten razmak med idealno izdelano družbo (sanje) in resničnostjo je velik. Mnogi ljudje, da bi ta razmak zmanjšali posežejo po mamilih in številnih omamah. Nenazadnje je oblika omame tudi virtualno življenje (FB, SecondLife ...), ki ponuja "boljše" življenjske pogoje. Pa jih res?
3 komentarji:
ah, veš Aljoša, brezhibno naličene, mišičaste, nasmejane, urejene, uspešne, vitke, izobražene osebe bolje prodajajo časopise in ker je glavna naloga revijalnega tiska ustvarjanje dobička in ne ustvarjanje pozitivne samopodobe mladcev...
..'mamo takle, k't mamo.
Zelo zelo res - tržna logika 101% nad pozitivno samopodobo.
In kaj potem, ko si mlado dekle prizna (ker dokončno in neizpodbitno ugotovi), da ne bo nikoli za naslovnico? Kdo ji bo povedal, da je vredna in pomembna tudi če ni kot najlepša manekenka? Kdo ji bo povedal, da je dragocena in lepa, ker je taka kot je?
Zaposlujejo se psihologi, ki znajo manipulirati z ljudmi in z maso ljudi. Zame je to zločin, čutim, da je tako tudi za Aljoša, toda, zakaj marsikoga ne zanima vse to? Dragi moji soljudje, postati moramo občutljivejši, tudi oz. zlasti do mladih.
Objavite komentar