torek, 3. avgust 2010

Blog o čaju - in še vsem ostalem

Odkril sem blog, ki bi ga rad delil z obiskovalkami in obiskovalci MMT. Ureja ga sošolka iz gimnazije, ki je diplomirala na fakulteti za agronomijo v Padovi iz čajev. Da, iz te vsakdanje a imenitne pijače. Zdi se mi, da boste lahko ljubitelji čaja (in italijansko beroči) na tej spletni strani našli kar nekaj zanimivosti in novih idej.

Pitje čaja je obred in nič mu ne škodi bolj kot naglica. V poletnih dneh, čeprav je sezona sladoledov, si privoščite dober, osvežilen in mojstrsko pripravljen čaj.

5 komentarjev:

kosoblejka pravi ...

Sem bla že čist navdušena, kakšen blog si dobil...potem pa italijanščina :((
morda bo motivacija vseeno tako močna, da se potrudim celo z branjem v italjanščini...

Aljoša pravi ...

@ kosoblejka: jah, to glede jezika sem opustil :) Malo si pomagaj z GoogleTranslate, ki sicer prevaja tragikomično in če te kaj posebno zanima koga vprašaj. Sicer pa avtorici lahko pišeš tudi v slovenščini in bo dobro razumela, ker je doma iz Portoroža :)

kosoblejka pravi ...

@Aljoša: ma ne...sej ni tok hudo... načeloma bi mi 4 leta na ŠGV že dala zadost znanja italjanščine... sam, kej ku ga ignoriram že pet let, tku de je šlo v pozabo še tisto malo kar je obstajalo...
gTranslata torej ne bi uporabljala... se bom kar mal pomatrala...škodlo ne bo, sploh, k zveni zelo zanimivo (skozi prvo objavo sem se že skoraj prebila) ;)

Kaplan Marko pravi ...

kaj lahko daš ta blog pod tvoje zaznamke na blogu? bi ti bil hvaležen.
lepe poletne dni in veliko oddiha ti želim

Aljoša pravi ...

@ Marko: opravljeno :)