Srečanje v San Miniatu je bilo zelo bogato. Kulturni in intelektualni prostor sta ponudila vsem obiskovalcem lepo izkušnjo in nova spoznanja, ki odkrivajo nekatera ozadja trenutnih razmer. Ko uredim zapiske, objavim na blogu ta "nova spoznanja". Sedaj pa mislim, da je čas, da sklenemo z objavami o mladih in medijih. To "odisejsko pisanje" o (ne)branosti verskega tiska med mladimi bom sklenil s svojo zadnjo mislijo. Morda ste se že naveličani tega branja a mislim, da se o temu premalo govori, čeprav mladi predstavljajo ključen segment naše družbe. Trditev, da analize kažejo eno, stanje pa je drugo, ne drži, ker analize "merijo" stanje. Naloga teoretične študije je, da ponudi novo orodje praktičnim delavcem. Če vemo kaj si naši mladi želijo, jim to lahko tudi ponudimo. Če vemo, da nekdo ne mara solate, mu je verjetno - iz uvidevnosti - ne bomo tiščali pod nos.
Koliko in kako verski tisk nagovarja mlade bralce smo lahko opazili v rezultatih ankete. Odgovori sodelujočih dijakinj in dijakov so njihov krik nelagodja in nestrinjanja. Koliko so sami pripravljeni sodelovati pri spremembi, ne vemo, vendar upoštevanje njihovega glasu pomeni vzpostaviti stik z »odjemalci«, katerim bi morali biti katoliški mediji v prvi vrsti namenjeni.
Mladi bodo uspešno nagovorjeni, ko bodo po navadni ali elektronski pošti takoj po izidu nove številke napolnili urednikov poštni naslov. Katoliški mediji bodo izpolnili svoje poslanstvo, ko bodo dijaki in dijakinje na vlaku, na poti domov ali med šolskim odmorom razpravljali o najljubšem glasbeniku v zadnji številki verskih edicij. Format nove komunikacije gre preko informacije in to zahteva, da se oblika množičnih občil temu tudi podredi.
Nove zahteve trga pogosto poveličujejo informacijo, toda če jo pretvorimo v informacijo, ki postane del evangelizacije, lahko uspešno vstopamo v sodobno govorico multimedijskega prostora. Tukaj se nahaja naša mladina in tako se jim lahko (celotna družba) uspešno približamo.
Ni komentarjev:
Objavite komentar