sreda, 21. oktober 2009

Na križarski pohod!

Jutri grem na križarski pohod ... ali tako nekako. Na povabilo direktorja Zavoda sv. Stanislava, grem v škofijsko klasično gimnazijo v Šentvid nad Ljubljano predstavit svojo nalogo. Moj avditorij bodo sestavljali dijaki in dijakinje 4. letnika. Take izkušnje so koristne, da ne bom postal veliki mojster teorije ... in prakse ni.

Bolj kot uradna predstavitev naloge bo oblika delavnice in pogovora, kako sami doživljajo medije. Zame bo zanimivo, ker bom imel pred sabo ljudi, ki so reševali vprašalnike in tako bo interakcija "popolna": oni so meni sporočili svoje mnenje, jaz njim vrnem podatke njihovega mnenja.

Priznam, da me je malo strah, ker iz komentarjev ob koncu ankete sem videl, da so zelo zahtevni uporabniki. Kar smrdi po povprečnosti, nedefinirani jasnosti ali podobnem, jim ne paše. Pa je tako tudi prav.

Ko/če preživim, vam javim kako je šlo.


Ni komentarjev: