sreda, 16. september 2009

Asistenca 110

V teh dneh je bilo res gosto. Zadnji popravki in dopolnila k diplomi. Na ta račun je trpel spanec in prosti čas. Vzel sem si t.i. študijski dopust (to je menda zelo moderno) in edina svetloba je bila halogenska svetilka. Da, ta je una-ta-najmanj varčna. Sveti pa zelo dobro. In medtem ko asistiram svoj tiskalnik pri produkcij 110ih strani, že pripravljam budilko za jutri zjutraj. V Ljubljano.

3 komentarji:

Lojze Potočnik pravi ...

Vse dobro ti želim na Diplomskem izpitu (zagovoru) in predstavitvi naloge. Res se je dobronaspati pred odhodom na zadnji izpit ob koncu študija. Tudi meni je svetoval mentor (prof. Dolenc) en dober spanec, da sem bil naslednji dan spočit in miren. Neboj se, bo šlo Aljoša.

Andrej Vončina (voncio83@gmail.com) pravi ...

Upam, da bo enkrat čez teden in pol do dva tedna enako veljalo tudi zame. Zdej krajšam prvi dve (splošni) poglavji, potem moram končat uvod, sklep in povzetek... Danes popoldne me čaka še zadnji obisk italijanske knjižnice za natančno citiranje časopisov, ki sem jih uporabil... Ni najbolj stresno samo pisanje in ustvarjanje, ampak šele potem.

Aljoša pravi ...

Najbolj stresno pri vsem delu je administracija. In referat. Kako čudovita vzgoja živcev in birokracijskih postopkov!