ponedeljek, 17. maj 2010

Dachau-v sliki

Ostale so "odprte" še slike iz koncentracijskega taborišča v Dachauu. Ko sem prebiral zgodovinsko literaturo te zvrsti, sem si težko predstavljal, kako je lahko zgledalo življenje v taborišču. Mislim, da sem razumel, da z ideologijami, vojno in človekovimi pravicami se ni za igrat. In da je tak način življenja zelo krut.

Italijanski avtor Primo Levi je s svojo knjigo Se questo e' un uomo opisal na slikovit način mučenja, ki so jih dnevno prestajali interniranci. Drugi del pripovedi dopolnjuje s knjigo La tregua, ki opisuje pot iz taborišča v rodno Italijo - preko Sibirije. Ko sem v srednji šoli gledal gledališko predstavo znamenitega Dnevnika Anne Frank, se mi je zdelo, da sem potopljen v dogajanje in zgodovinski čas. Moč gledališča. Obisk taborišča pa se ne da opisati.

Slike so črno-bele, ker simbolika in trpljenje ne potrebujeta barv. Dodatnih opisov tudi ne.







  










Ni komentarjev: