sreda, 2. december 2009

Intervju z dr. Stresom


Dragi obiskovalci in obiskovalke Male miselne tržnice, vabim vas, da na tem mestu prisluhnete zanimivemu intervjuju z novim ljubljanskim nadškofom, ki je potekal na Radiu Slovenija. Verjetno bolj kot škofa, boste v njem prepoznali močnega filozofa in razgledanega intelektualca. Prijetno poslušanje!

6 komentarjev:

ana od srca pravi ...

Pozdravljen, sva z možem poslušala škofa Stresa pri tebi ... samo jaz sem šla potem malega umirjat, nisem poslušala do konca.

Ampak - lepo ga mi je bilo slišati ... In razmišljam, od kje imajo ljudje toliko črnega že kar vnaprej ... apriori.

Glej tole: http://www.ednevnik.si/entry.php?w=Babica&e_id=109766

Marsikatero pripombo imam na marsikaj, tudi v Cerkvi, toda redko govorim že vnaprej z zadržkom do nečesa ... oz. vsaj ne tako ostro ... Hm ...

Želim ti vse dobro! :-)

P.S.: Sem se ustavila tukaj na 1. adv. nedeljo, a se nisem uspela oglasiti.

Andrej Vončina (voncio83@gmail.com) pravi ...

Bom z veseljem prisluhnil intervjuju - verjetno že danes. O Stresu imam sicer dobro mnenje in ga cenim, ne le kot filozofa in teologa, ampak imam dobro mnenje tudi o njem kot škofu. Stvari zna voditi in ve, kako se stvarem streže.

Tako pa je pač pri nas, da je treba ante factum in ne šele post festum ocenjevati osebe in dogodke. Eni se imajo za preroke. Zase lahko zatrdim, da sem se v svojih presojah v življenju že marsikdaj zmotil, ker so se osebe, ki sem jih tako presojal, izkazale za drugačne od mojih ocen.

Neumnih vprašanj je bilo kar nekaj in nekoč je nekdo dejal, da je treba za odgovor zastaviti tudi dobro vprašanje. Naši mediji, začenši z npr. Družino, krvavo potrebujejo kompetentnih "vatikanistov"!

Lojze Potočnik pravi ...

Poslušal sem intervju na Radiu SLO. Poglej si Aljoša tudi TV intervju, ki ga je imel škof Stres včeraj na Odmevih ob 22h na TV SLO 1.
Drugače sem ga že spoznal na Maistrovi kjer sem stanoval prvo leto.
Lep dan ti želim.

Marko pravi ...

Verjetno je res vpliv človeka sodit po dejanjih in manj po besedah, ampak po mojem mnenju je že s pristopom naredil več dobrega kot pa njegova predhodnika!
Sliši se pa tudi, da je malo bolj poučen o nastopanju v javnosti, saj ne izreče nobene neumnosti v tej smeri.
Če mu bodo ljudje res prisluhnil, bodo vidl, da ni noben bavbav.

Aljoša pravi ...

@ Ana: v naprej toliko žolča lahko producira samo strah, ki je zelo povezan z nepoznavanjem in obsojanjem. Zato je sledila tej objavi tista, v kateri citiram Svetlano Makarovič. Morda si opazila povezavo.

Blog ki si mi svetovala, sem pogledal in ni vredno komentarja.

///

Kako bo novi nadškof vodil škofijo in javni dialog bomo še videli. Vsekakor moramo pustiti človeku čas, da zastavi svoj "program" in potem lahko presojamo odločitve.

Morda pričakujemo (pre)več kot je človeško sploh možno.

Nastopi v javnosti so večinoma dobro komentirani, zato ga tudi mediji "iščejo" kot sogovornika. Ne smemo pozabit, da je profesor in filozof, ki - podobno kot sedanji papež - nastopa bolj kot predavatelj kakor pa kot "dostojanstvenik". Umska hrana ki nam jo ponuja je gotovo velik zaklad za našo družbo in Cerkev.

ana od srca pravi ...

Ja, Aljoša, ugotavljam da imajo ljudje predsodke. In marsikdo ima bolečine v zvezi s Cerkvijo. Dejstvo je, da napake Cerkve lahko zelo bolijo. Sploh pa, ker od Cerkve pričakujemo morda boljše, lepše, prijaznejše, ljubeznivejše ... pa tistega potem ni ...

Enkrat sem slišala, kako je ženska, ki je učila verouk, rekla otroku, ki je imel duševno prizadetega brata, da je njegova mama dobila kazen za svoje grehe.

Takih bolečin se človek ne znebi tako lahko ...

Vse dobro!
In hvala za obisk pri meni!