petek, 11. december 2009

Fosilna anketa

Verjetno ste že siti prazgodovinskega vprašanja ankete, ki visi na levi strani Male miselne tržnice. Pošteno povedano, toliko časa sem se odpravljal h komentiranju oddanih glasov, da sem statično in okostenelo figuro ankete, že privzel za del grafične podobe bloga.

Prišel je čas, da anketa poroma tja, kamor spada: na odpad zgodovine. Še prej pa … komentarji.

Anketo sem postavil z vprašanjem o spletnem oglaševanju in vašimi uporabniškimi navadi. Oglaševanje na blogih postaja v mnogih zahodnih kulturah pravi vir zaslužka in preživetja. Podatki iz leta 2008 kažejo, da v ZDA živi od lastnih blogov (in povezanih oglasov), skoraj toliko ljudi, kolikor jih živi od advokature. Da ne bo pomote, Mala miselna tržnica do te stopnje še dolgo časa ne bo prišla, ker spodaj podpisani nima ne dovolj časa niti znanja, da bi se v kaj takega podal.

Zanimala so me vaša mnenja, ker verjetno ne bi ostali ravnodušni, da bi vam ob robu, ali kar na vrhu vsake objave, nekaj poskakovalo in v živih barvah vabilo k »akcijam«. Od šestih sodelujočih, v primeru spletnih oglasov, dva se ne bi nikoli več vrnila na tako (to!) spletno stran. Ostalim štirim (povezano …bi ga obiskoval enako kakor zdaj in …moje navade se ne bi spremenile) oglasi ne bi spremenili »obiskovalnih« navad. 

Oglasi pogosto predstavljajo vrhunske likovne, grafične in kinematografske stvaritve ter v njih lahko vidimo tudi koristne nakupovalne nasvete. Vsekakor pa ostajajo nadležna navlaka vseh oddaj, revij, filmov, knjig, prireditev …

Ni komentarjev: