ponedeljek, 18. maj 2009

Zadnje dni ...

V zadnjih dneh sem malo pustil ob strani malo miselno tržnico, ker sem bil potopljen v pisanje diplomske naloge. Prstov usposobljenih za tipkanje imam samo 10 zato vzporedno objavljanje na blogu je bilo "mission impossible". Zdaj lahko spet diham. Včeraj zvečer sem nalogo oddal v predogled mentorju s trepetajočimi občutki, ker me je bilo strah, da bi rekel, da je ... za nič! Pa temu ni bilo tako.

Uf, oddahnil sem se. Danes mi je pisal e-mail, da je na hitro pogledal strukturo in po diagonali vsebino in se mu zdi ok. Ok? Ok!!!

Malo lažje mi je pri srcu čeprav vem, da ni še konec. Vem, da morda pride še glavni napor, ki pomeni, da moram delo ustrezno končat, dosledno opremit z vsem kar zahteva naloga in potem se pripravit na zagovor. Ampak vsaj zdaj vem, da ni bilo enoletno brskanje po knjigah, knjižnicah, knjigarnah, člankih, simpozijih in vsem tem brezplodno delo.

8 komentarjev:

Lojze Potočnik pravi ...

Vse najboljše ti želim na diplomskem izpitu oz. zagovoru. Priprava na diplomsko nalogo je za vsakega resnega študenta trdo dlo, če želi da bo naloga O.K.
Res ni bilo brez veze to enoletno delo, ki je drugačno od sedenja v predavalnicah. Morda je sprememba naredila, da bo naloga še boljša tudi zate Aljoša. Meni se je obrestovalo, da sem opravil z diplomsko nalogo. Sedaj na terenu pa spoznavam moje poslanstvo, čeprav sem si o njem samo fantaziral. Vsak dan je lahko presenečenje ih Bogu hvala za preizkušnjo. Drži se Aljoša, bo 10. Si sposoben.

kosoblejka pravi ...

BRAVO!O čem si pa pisal?

Andrej Vončina (voncio83@gmail.com) pravi ...

Vesel sem, da sem ti dodal nekaj literature :) Glavno je mimo, zdej pa še obilo navdiha za zagovor in vse ostalo!

Aljoša pravi ...

Oh, hvala, hvala! :)

Diploma samo po sebi ni težka - na faksu bi se našlo kar nekaj izpitov, ki so mnogo težji od diplome. Je pa doooolgotrajen proces, ki se vleče v nedogled. Tudi zaradi prelaganja! :)

Pišem o vlogi in pomenu katoliškega tiska za delovanje Cerkve v laiški in demokratični družbi ter raziskujem (ne) branost katoliškega tiska med mladimi.

Ko bo zadeva res končana bom kaj tudi tukaj napisal.

Literatura? Hm, bilo je je preveč! :) :) Imam preko 50 virov. Sick! :/

B pravi ...

Kolega Aljoša, 50 virov pa res ne preveč :), je pa res, da je diploma tisto stanje, ki te bo prelevilo oz. ti dalo pečat nekoga, ki ni več smrkavec in lahko tudi kaj pove. Konec koncev daje v tej družbi le naziv slavo ... in verjamem, da bo tvoja razsikava še daleč odmevala :)

Aljoša pravi ...

@ B: Hvala, ma upam, da ne bo odmevala zaradi slabega: dober glas seže v deveto vas, slab pa še dlje! :/ Če je tisti kos papirja res merilo potem nam gre slabo. Zelo slabo. Moja nona s štirimi razredi osnovne šole ima veliko več znanja in modrosti od mene, ki čas "zapravljam" po knjižnicah, knjigarnah in učilnicah.

Morda pa bo tista dognanja tudi kdo prebral ... poleg mentorja! :)

B pravi ...

Če ne drug, jih preberem jaz - pa ne pozabiti, da hočem s posvetilom v usnje vezano :)

Aljoša pravi ...

@ B: in kakšno vrsto usnja? Že ki smo, izberi še barvo.

Ma ne vem, če bo res kdo tisto bral. Danes sem rekel mentroju ali je že prebral kaj več in rahlo je dal vedeti, da ima veliko drugega še poleg mojega pisanja. Če se še njemu ne da ...