ponedeljek, 16. februar 2009

Novo ... novo ... novo ...

Začel se je nov dan, nov delovni teden in tako je spet ponedeljek. Ponedeljek je vedno najbolj primeren dan za jamranje in slabo voljo: "vleče se kot ponedeljek". Slabo razpoloženje kolegov v službi, voznikov na cesti, sopotnikov na vlaku ... Ej, spregledali ste čudovit pogled na Alpe ... in sončno jutro brez meglenih sivin! Narava se prebuja v tiho in hladno zimsko jutro, ki vabi moj pogled na suhe veje dreves, rjave travnike in ledene reke. A ni v vsem tem nekaj poetičnega?

Danes je nov dan! Novih priložnosti ne bo manjkalo - razlogov za dobro voljo je dovolj, četudi je v službenem inboxu skoraj 120 e-mailov ki čaka na obdelavo. Gremo ... novo!


3 komentarji:

Anonimni pravi ...

Res je, čudovit pogledna Kamniško-savinjske alpe. In kljub temu, da moram določene stvari skrajšat, kar me žuli, je dan lep. Po 120 dnevnih skorajda brez sonca, imamo danes topel in sončen dan ...

Andrej Vončina (voncio83@gmail.com) pravi ...

Tudi zato je lep dan, ker je alpe sploh mogoče videti! Sploh pa je vedno tako, da sonce privabi tudi nasmeh in dobro voljo. Po mojem je le malo drugače, če kreneš v lep sončen dan, kot pa v meglen in siv dan. Je pa mogoče, da ti siv dan kdo naredi za sončnega! In obratno, da ti sončen dan nekdo naredi za sivega. Ponavadi mi sami! Najbrž je to tvoja poanta :)

Lojze Potočnik pravi ...

Lep je dan, tako kot si ga ustvariš. Danes sem hodil po Ljubljani in sem na Fakulteti v hodniku predReferatom opazil nove knjige. Ma kje se pa to lahko kupi? Nikjer ne piše? Kar malce razočaran sem potem odšel proti domu. Sporoči mi, kje e lahko dobe, prosim.