četrtek, 8. april 2010

Očistimo - pred svojim pragom in sosedovim

V polnem teku so priprave na veliko akcijo Očistimo Slovenijo v enem dnevu!, ki ima namen v enem dnevu s številnimi prostovoljci očistiti našo domovino odlagališč v naravi. Več pripravah in poteku akcije si lahko preberete na tej novici MMC portala ali na njihovi spletni strani.

Mislim, da je akcija dobra in vredna pohvale, ker je končno nekdo dal pobudo, da vsi poskrbimo za svoje okolje. Če bo le možno se bom akcije udeležil - sem si že rezerviral datum - ker verjamem, da vsak prostovoljec lahko šteje. In če bo ta akcija uspešna, lahko na tak način naredimo marsikaj za skupno dobro. Še več. Pridobimo zavest, da ni potrebno vse spravljati v zakone in parlamentarne procedure, ampak lahko premaknemo svojo "zadnjo plat" in imamo vsi kaj od tega.

2 komentarja:

kosoblejka pravi ...

Meni se zdi ideja tudi carska. Super bi bilo, če ne bi trajalo res smo en dan, ampak kej več, ker vsi vemo, da je smeti v Slo... no ja, dosti :)

Na začetku mi je sicer akcija sličila na pospravljanje smeti okoli škofijske, ko se je na eno smet navalilo 30 dijakov...ampak potem sem videla, da so se stvari lotili res strateško in so že prej poiskali divja odlagališča. Kar je super tudi za naprej!

No pospravi kej še zame ;) so mi v zadnjem momentu podtaknili neko izobraževanje (javna uprava end staf) :(( in sem bila res jezna, ker so od vseh datumov izbrali lih tega. Ampak ok, bomo preživeli, čeprou bom tisti dan okolje bolj onesnaževala z izpustnimi plini... :(

Aljoša pravi ...

@ Kosoblejka: Uradna razlaga te akcije naj bi bila, da bo potem Slovenija čista za 40 let. Meni se zdi malo iluzorno ... vsako leto proizvedemo vedno več smeti, zato oceno bi morali "revidirati".

Ko bom pospravljal smeti, bom v duhu mislil zate ... če pa najdem kako piksno pira, jo bom ekstra skrbno dal v vrečo ... :) :) Hec, na stran, mislim, da so se res lotili dobro, kako bo izpadlo, pa še povem-napišem.