sobota, 17. januar 2009

Kitajka noseča kar 60 let

Med večernim brskanjem po medmrežju sem naletel na to novico. Kaj je za tem ne vem ampak sem ostal brez besed. Če kak biolog ali zdravnik spremlja pisanje male miselne tržnice, naj to pojasni in malo razloži.

[De.S., pet, 16.01.2009 20:13]


Peking - Zdravniki so Huang Yijun leta 1948 povedali, da nosi mrtvega otroka. Ker je bil kirurški poseg, ki bi fetus odstrani predrag, je takrat iz bolnišnice odšla domov. Osupli zdravniki pa so 60 let kasneje odkrili, da otrok danes 92-letne Kitajke nikoli ni umrl.

»Nisem mogel verjeti, ko sem v njeni maternici odkril otroka. V svoji 40-letni karieri še nisem bil priča čemu podobnemu,« je za britanski časnik The Sun povedal dr. Liu Anbin. Huang Yijun je trenutno na preiskavah, ki bodo pokazale ali je otroka potrebno odstraniti.

Po besedah vodje ginekološkega oddelka v Huangjiaotanu Xu Xianming »mrtev fetus običajno razpade. Dobro zdravstveno stanje Huangove je zaradi tega precej nenavadno.«

2 komentarja:

Anonimni pravi ...

Jaz sem enkrat gledala nek dokumentarec o "kamnatih fetusih". Gre za to, da je plod v ženski umrl, vendar ga ni šla kirurško odstranit. Ponavadi se je to dogajalo revnim ženskam, ki si finančno niso bile sposobne privoščit take operacije. Ženska se je po odmrtju ploda dobro počutila še ne vem kolk 10 let, nakar jo je začelo nekaj boleti v trebuhu. Zdravniki so odkrili dejansko okamenel fetus, in v nekaterih primerih je bil že tolk razvit, da se je vidlo roke in noge. Ampak to je blo trdo kot kamen. Res čudne stvari.
A ta ženska v tvojem primeru je nosila še živ plod al kaj....mi nekako ni najbolj jasno iz prispevka.

Aljoša pravi ...

... po 60 letih živ plod?

Ne vem kako je mogoče, da telo ne odstrani (recimo preko spontanega splava) fetusa v maternici. Ali ženska ni čutila kaj se dogaja?

Predvsem pa ... 60 let!