Minuli teden je našo državo obiskal nemški manager in si je ogledal stanje državnih železnic. Namen je, da jih reši, ker po dvajsetih letih se z njimi ni zgodilo nič pametnega in niti nič posebnega. Razen velikih dolgov. Vsem se zdi, da je honorar ki ga zahteva, previsok. Če pogledamo, da naj bi njegova letna "plača" bila nekaj čez milijon evrov, opazimo, da je znesek res visok. Toda na dolgi rok, bi naše SŽ imele od tega dobiček, koristno znanje in podlago za nadaljnji razvoj.
Zakaj temu nesrečnežu, ki je edini pokazal malo dobre volje do naših železnic, ne dajo poštenega plačila? Takega kot si zasluži, če izpelje SŽ iz bede in sramu, kamor so jih potisnili nesposobnih kadri.
Zakaj temu nesrečnežu, ki je edini pokazal malo dobre volje do naših železnic, ne dajo poštenega plačila? Takega kot si zasluži, če izpelje SŽ iz bede in sramu, kamor so jih potisnili nesposobnih kadri.
Kako neokusno je gledati številke dodatno porabljenih milijard evrov (!) za avtoceste in se stiskaško pogajati za en milijon.
2 komentarja:
Koliko pa zaslužijo določeni športniki? Tisti res vrhunski (zlasti nogometaši) zaslužijo krepko več, vsaj desetkrat več! In pravzaprav skrbijo le za našo zabavo, ne pa za nekaj splošno družbeno koristnega. Zakaj se ne enkrat pogleda malo širše - če reši problem, ki se je nakopičil v nekaj destletjih, potem je vreden svojega milijona. Ja, kar se cestne infrastrukture tiče, je pa tudi žalostna resnica ta, da se je šlo v dražje variante, v korist določenih takšnih in drugačnih interesov (recimo Rebrnice so šolski primer tega).
O nogometaših (in drugih športnikih) je dobra primerjava. Kruha in iger ...
Objavite komentar