sreda, 1. september 2010

Moj prvi šolski dan

In danes je bil prvi šolski dan.

Danes spomini neizbežno zdrsnejo v tisto učilnico z znižanim stropom, v prizidku velike stare šole, v starem delu Izole. Vonj po lesu, občutek neznanega, novi obrazi ... Prvi šolski dan se mi je močno vtisni v spomin in še danes, ko korakam po kakšnem šolskem hodniku, zavoham enak vonj. Dal sem mu ime "vonj po barvicah", ker je enak barvicam v peresnici. Ko ga začutim, sem takoj tam, v tisti nizki učilnici, kamor se nisem več vrnil.

Vrnitev ni potrebna, ker je spomin dovolj.

Šola je zanimiv svet. Vsem prvošolčkom, ki danes začenjajo svoj pohod znanja, privoščim kakovosten pouk in veliko radovednosti. Vse ostalo pa so številke, ki so hladne in mrtve.

Zdi se mi, da že tako dolgo nisem bil v šoli ... kaj če bi se vrnil v prvi razred?

1 komentar:

ana pravi ...

Mi imamo prvošolčka. Tako zavzet je, kaže, da je šolo sprejel ... nekoč prej vrtca ni in zato ni hodil ...

Vse dobro tebi! :-)