petek, 11. februar 2011

Blog za 315 milijonov $

V teh dneh sta v ZDA podpisala pogodbo o prevzemu in sodelovanju internetni velikan AOL in totem vseh blogerjev, blog Huffington post. Aol-a ni potrebno posebno predstavljat, zato je njihov prevzem znamenje prestiža in velikega priznanja. Aol bo plačal Huffingtonovi kar 315 milijonov $, da se bo vključil na njeno informacijsko platformo.

Huffington post, okrajšano kar huffpost, je totem in guru vseh blogov, ker se je rodil naključno, skoraj po nesreči in danes predstavlja eno glavnih spletnih strani z informacijami, ki dosega 25 milijonov klikov mesečno. Ni slabo, a ne!?

Arianna Huffington, novinarka grškega rodu in ustanoviteljica bloga, je bila povabljena na večerjo v elegantno restavracijo in ker je njen gost zamujal, je začela »blogati« kar po gsm-u. Leta 2005 je blog še formalno ustanovila in danes velja za glavni vir informacij v Združenih državah Amerike. Nekateri drzni analitiki napovedujejo, da bo v kratkem bolj upoštevan kot New York Times ali Washington post.

Ena od strategij bloga, bolje povedano, spletne strani, je kapilarna pokritost teritorija. Preko raznih dopisnikov, zunanjih sodelavcev in uglednih piscev omogoča kakovostno branje ter dobro tematsko in teritorialno pokritost. In v tej konverziji tehnologije, znanosti in teritorialne pokritosti se skriva zgodba o uspehu. Ne gre zanemarit, da je ustanoviteljica novinarka in se na področje kar dobro spozna.

Blog cilja bolj na levo politično stran, je bil aktiven v Obamovi predsedniški volilni kampaniji in med uglednimi pisci je gostil poleg Hillary Clinton tudi Michaela Moore-a, Madonno, Larryja Davida, Noro Ephron in Nancy Pelosi.

Spletna stran živi po zaslugi skoraj devetdesetih rednih sodelavcev in skoraj 3000 prostovoljnih blogerjev, ki jo oskrbujejo z rednimi besedili. Načelo subsidiarnosti se je tudi tokrat pokazalo za učinkovito in uspešno.

4 komentarji:

jin pravi ...

Hm,
zakaj se mi zdi, da ta nakup ni dober za Huffington Post? Le zakaj se mora vedno vse vrteti okoli denarja, saj je bil do zdaj čisto vredu. Tako bo pa le en del mainstream medijev.

Aljoša pravi ...

Dobro vprašanje. Ne vem, verjetno če bi Huff imel viška $$, ne bi šel v ta posel. Mediji so od vedno bili v kleščah kapitala in uporabnikov, zato 100% neodvisnega vira novic ni. Žal.

jin pravi ...

Verjetno bo tudi Arianna ogromno pokasirala.

Mogoče je tukaj napoved prihodnosti vseh podobnih spletnih projektov. Ko enkrat postanejo zelo veliki in vplivni, jih preprosto pokupijo.

Aljoša pravi ...

Da je gospa Arianna dobila primerno provizijo ne gre dvomit.

Sicer pa glede tehnologije in tehnoloških novosti je običajno tako, da inovatorji so brez denarja, zato nastopijo na delniškem trgu in jih kupijo tisti, ki že imajo kapital. Podobna zgodba je s patenti. Patente pokupijo multinacionalke ne zaradi razvija, ampak zaradi konkurence.