torek, 4. januar 2011

"A je tvoj blog zamrl?"

Blog ni zamrl, le trgovec je potreboval malo (miselnih) počitnic. V času med božičem in novim letom sem se odločil, da si bom vzel malo pavze in namesto produkcije besed sem imel produkcijo misli. Razmislil sem, kaj se je v zadnjem letu tukaj zgodilo, kaj ponuditi v letu 2011 in kam peljat to spletno stran. Običajno so taki povzetki v vseh medijih bralcem dostopni, vendar tukaj je bila izjema.

Ugotovil sem, da se je okrog te tržnice ustvaril pravi krožek zvestih in rednih bralcev, ki to tudi ponosno izpričujejo. Blog ki je nastal med dolgočasnim predavanjem na faksu in me spremlja že tretje leto, privablja vedno več bralk in bralcev; mnogo je takih, ki mu sledijo redno, zato sem hvaležen vsakemu, ki obišče to spletno stran, prispeva svoj komentar in spodbuja debato.

Bralci in komentatorji ste motor novosti, zato skrbim – kolikor mi čas dopušča – da je blog živ in čimbolj zanimiv.

Leto 2011 bo za MMT v znamenju nekaterih novosti. Nekaj jih je še samo na ravni ideje, druge so že v teku. Prva pa je že tukaj. Prvo objavo v novem letu 2011 začenjamo s prvo novostjo: Mala miselna tržnica je dobila svojo »uradno« spletno stran stran tudi na Facebooku. Tukaj si jo lahko ogledate in sledite novostim MMT tudi na tem spletnem omrežju. Spletna stran ali profil na FB-ju je taka kot jo imajo razni izdelki, estradniki, živila, pijače ...

Blog je spletni dnevnik, ki potrebuje vedno nove povezave in interaktivne možnosti. Spletna tehnologija se spreminja zelo hitro in internet ne prenese statičnosti, zato bom skušal v tem letu peljati blog novostim naproti.

8 komentarjev:

Lojze Potočnik pravi ...

Srečno 2011 ti želim, polno blagoslova in zdravja, in še tako naprej. Lp

jin pravi ...

Srečno in veselo 2011 tudi tebi. Še na mnogo zanimivih misli

kosoblejka pravi ...

Ahjajajaj... nism lih zagovornik FBja, sej veš... ampak, če si že naredu stran, bi se spodoblo, de daš link do nje, kejne? ;)

Andrej Vončina (voncio83@gmail.com) pravi ...

No, lepo. Js sm pa kar zagovornik FBja, pač glede pozitivnih strani. Ima veliko možnosti... Moram reč tudi to, da če ne bi vidu kake stvari na MMT, je tudi na mojem blogu ne bi blo... js bolj razmišljam in pišem, nisem tolko 'in' v teh tehničnih zadevah, zato so tolko bolj dobrodošle, ko jih kje zasledim :)

kosoblejka pravi ...

@Andrej: Jah, lahko je biti zagovornik in videt sam dobre stvari...
a ni prav to tisto kar nas naredi slepe? ne rečm, če bi reku, de ima zate pač več pozitivnih, kot negativnih stvari...:P

Aljoša pravi ...

@ Lojze: hvala, enako tudi tebi!

@ jin: hvala, oglasi se še kaj, ker potrebujemo kritičen glas.

@ Andrej: nikar se ne opravičuj, ker "plagiatorstvo" za dobro pomeni potrditev prave poti. MMT je nastala tudi zaradi tvoje spodbude in ostala zaradi zvestobe. Moje računalniško znanje je bogo, ampak tudi slepa kura zrno najde ... :)

@ Kosoblejka: vem kako je s tabo in FB-jem, ampak o tem sem že pisal tukaj. FB in Twitter sta v službi MMT, ker se da dobro "pršiti" informacije. Do FB-ja imam tudi jaz kritično mnenje, ampak ga skušam uporabit v dobro MMT.

FB je poln pozitivnih in negativnih lastnosti. Do njega ostajam zelo skeptičen, čeprav imam profil že nekaj časa. Mislim, da pri vseh odločitvah na tem (in ostalih) socialnem omrežju je na prvem mestu varnost in zasebnost. Potem se lahko menimo dalje. Če si kdo želi (raz)prodati svoje življenje na nekem virtualnem zidu, ne vem zakaj bi mu to prepovedoval. Vsekakor pa je pomembno, da smo dobro informirani o vseh pasteh in prednostih FB-ja in njemu podobnih omrežji.

kosoblejka pravi ...

@Aljoša: ma jajaja, sej razumem... mapak link bi bil vseeno dobrodošel al ne?

Aljoša pravi ...

@ Kosoblejka: evo, sem dodal še link, samo ne se jezit :) Malo sem pozabil, da nisem dodal povezave. Prosim odpuščanje ... :)