ponedeljek, 15. februar 2010

Program, ki je dobro napisan, dobro uspe

Evangelij včerajšnje nedelje je lahko intonacija našega delovanja za celoten teden, ki je pred nami. Morda še več. Za celo življenje. Blagri. Tako poetično in hkrati tako pragmatično besedilo, da kaj podobnega ne najdemo nikjer v Svetem pismu. Gre za program Jezusovega delovanja in, lahko bi rekli, tretjo dimenzijo desetih zapovedi. Tista dimenzija, ki jih "pelje" v višino, k Očetu. Nobenega obsojanja, nobenih moralnih naukov, nič prepovedi ali "ne-stavkov". Pisec evangelija je Matej ... dolga predzgodovina: pranje denarja, velike obresti ... Drugače povedano? Tako:

1 komentar:

ana od srca pravi ...

Božja beseda je res večna ...
So posamezne misli, ki odmevajo v meni ...
Zdi se mi zelo zanimivo, ko me kdaj kaj srbi, vznemirja, potem pa kar naenkrat zaslišim v sebi odmev kakšnih svetopisemskih vrstic ... Npr. Spredaj in zadaj me obdajaš .... Ne boj se, mala čreda ... Blagor mu, ki zaupa v Gospoda ... Gospod je moj pastir, nič mi ne manjka ... V malem si mi bil zvest, čez veliko te bom postavil ...

Želim ti vse dobro! :-)